annanys.blogg.se

Tråkmåndag...

Kategori: Tvätt

Idag var vi på jobbet redan klockan 06:40. Alltid mycket möten och mycket mail på måndagar. Idag trodde jag dessutom att jag hade extra möten inbokade men lyckades boka om dem. Som tur var! Men man får väldigt mycket gjort när man är tidigt på jobbet.
 
Panther på ridlektionen igår. Gick sådär. Han är ju väldigt stark och jag har inte rätt teknik, så det blir lite utav en dragkamp. Inte alltid att jag går segrande ut ur striden, tyvärr. Men han fick ge sig ett par gånger och det får man vara nöjd med. Och som kvitto på att jag jobbade igår har mina magmuskler gett sig tillkänna idag kan jag lova. 
 
Jobbdagen idag har varit hektisk, som alla måndagar, efter jobbet blev det inte mycket bättre (jo lite, kan inte alls jämföra den stressen som är på jobbet med något annat). Eric skulle till Memira för kontroll direkt klockan 16:00. Tror att det gick bra, han har inte sagt något annat i alla fall :)
 
Tvätt denna måndag; inget kul men måste göras. Vi hade inte så mycket denna veckan som tur är.
Fick till och med dammsugit lägenheten innan middagen. Och slängt lite kläder som inte används längre. Lite onödigt att ha dem i lådan/garderoben då, kan tyckas! Nu får man plats för lite nya saker!
 
Trots att regnet hängde i luften gick jag ut och gick en sväng. Var ute i 50 minuter ungefär. Skön promenad. Precis när jag svängde upp på våran innergård kom regnet. Snacka om tur!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: