annanys.blogg.se

Dessa måndagar...

Kategori: Allmänt

Fick inte alls gjort mycket hemma igår. Direkt efter jobbet åkte vi till Netonnet och köpte en dammsugare till Erics lillebror, hans hade gått sönder. Blev en liten Elecrolux som verkade väldigt bra trots att den inte kostade så mycket. Liten och smidig också.
När vi lämnade dammsugaren försökte jag gulla lite med hans kanin men hon ville inte alls... Däremot hans Chinchillor mer sällskapliga!
 
Innan vi åkte hem till brodern var vi inne i Borås en sväng. Vi skulle växla pengar på Forex och när vi ändå var där så passade vi på att köpa en ny plånbok till Eric och lite nya linnen till mig. Hittade ett linne och en T-shirt som det var halva rea-priset på!
 
Väl hemma fyllde vi bilen med det sista i garaget som ska slängas. Det ska Eric iväg och slänga nu på lunchen. 
 
Uppe i lägenheten blev det inte mycket gjort. Fick i och för sig rensat bort det som låg på golvet i sovrummet och dammsugit därinne. Matlagning; stekt kycklingfilé med gräddsås. Jag tog lite kokad broccoli till. Sedan var det soffan som gällde för min del och jag somande nog redan kl 8 till vetenskapens värld sommar. Dessutom ett program som jag ville se, får kolla på SVTplay senare. Masade mig säng kl 9 och somnade nog med en gång igen. Klockan halv två inatt vaknade jag och kunde inte somna om... 
Idag är jag trött kan jag lova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: