annanys.blogg.se

Förkyld!!!

Kategori: Förkyld?

Är fortfarande sjuk men jag är på jobbet. Onsdag, torsdag och fredag var jag hemma i förra veckan men det verkar inte ha hjälpt. Nu börjar jag få ont i halsen igen och det gör ont i mina leder. Bläää!
 
Igår, söndag, gjorde vi en liten utflykt, jag och Eric. Testade den nya GPSen med en tur ner till Ullared. Tog lite cacher på vägen ner också. Lite blött i skogen på vissa ställen och Anna blev naturligtvis dyblöt om ena foten och inget ombyte hade jag med mig... 
 
Köpte lite nya leksaker till katterna häromdagen. Till och med Smulan tyckte att de var roliga! Igår showade hon loss inne i data/pysselrummet som värsta kattungen. Hon är för rolig när hon försöker busa! Hur söt som helst. Inte som ångloket Ozzy...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: