annanys.blogg.se

Sköna söndag...

Kategori: Golf

Smått irriterad, skrev ett rätt långt blogg inlägg som bara försvann. Bara att skriva om... men det orkar jag nog inte. Mestadels var det om hopplektionen i torsdags, som gick strålande. Lyckades ta mig över hinder som var 80 cm... Så jag är rätt nöjd. Jag som för ett halvår sedan knappt tog mig över 30 cm.
 
Idag var det dressyr. Fick Panther, glömde sätta på mig sporrarna men det gick strålande ändå. Fick ett litet spö som jag bara behövde hålla i handen för att han skulle bli lite mer framåt. Han brukar ju låtsas att han är jätterädd för spön och springa fort-fort men det går att överlista honom! Han fick jobba på bra, lite svettig blev han allt!
 
Golfrunda i förmiddags. Gick sådär kan man ju säga. Bara att ta nya tag, eller!? Min puttnint är under all kritik
 
Avslutar med en liten bild på dagens skönhet. Lerinpackad, han verkar ha varit på SPA-helg...
 
 
Tog en stund att få ren honom, kan jag lova!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: