annanys.blogg.se

Nytt kök?

Kategori: Nytt kök?

Idag var vi på IKEA och kollade på nytt kök. Vilken tid det tog! Och då har vi inte ens bestämt hälften. Inte vilka luckor vi ska ha, inte kyl/frys eller ugn. Vi har knappt bestämt oss för hur det faktiskt ska se ut med stommar. Nu behöver jag verkligen en inredare som kan bestämma åt oss. Eller vem so helst faktiskt, bara jag slipper bestämma själv...
Blev ingen joggning igår. Fick migrän på väg hem från jobbet igår, så det var bara att gå och lägga sig när vi kom hem. Sov i 2 timmar, sedan kravlade jag mig upp, Eric åkte och köpte mat på Herr Ober (ingen snabbmat precis men väldans gott!). Vid åtta fick jag tag på spackelhinken och började spackla i vardagsrummet (första gången), blir till att slipa det imorgon och spackla några gånger till. 
 
Har haft lite hosta och kill i halsen hela dagen. Nu har jag tryckt i mig en hel bytta glass men halsen gör bara mer och mer ont. Vill INTE bli sjuk. Det är sååååå tråkigt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: