annanys.blogg.se

Måndag - tvättdag

Kategori: Allmänt

Fortfarande lite förkylt men idag har jag inte ont i halsen. Ännu i alla fall, kan ju tilläggas. Snuvig som attan och jag nyser hela tiden så helt frisk är jag ju inte, men som sagt, inte ont i halsen just nu.
 
Det blev ingen långpromenad igår. Hade velat gå en riktigt lång tur men jag mådde inte så bra igår eftermiddag. Jätteont i halsen och hostade.
 
Fick inte gjort alls mycket av det jag/vi hade planerat för gårdagen. Efter jobbet så började Eric med tvätten och jag åkte och handlade lite mat. Var även och kollade på gummistövlar men jag hittade inga. Kan nog behöva ett par, det kan ju bli rätt geggigt på en camping om det börjar regna... Får leta vidare idag.
Men vi fick tvättat fem maskiner tvätt i alla fall. Alltid något. Får väl försöka att få plockat lite i lägenheten idag istället. Det är aldeles för rörigt som det är nu och det stressar mig väldigt mycket. Vart man än vänder sig i lägenheten så är det stökigt, väldigt få saker som står på sin rätta plats och det beror väl på att vi inte vet hur vi ska möblera. Men man ska ju ha ork för att ta tag i sådant och det har jag inte just nu. Men tar jag inte tag i det kommer jag bara att må ännu sämre över hur det ser ut. Ond cirkel det där...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: